lauantai 12. marraskuuta 2011

"Kiinalaisten orjaksi!"

Joo moikka vaan täältä Sattasesta. Nelli onkin kasvanut melkeen vuoden noista edellisistä kirjoituksista ja nyt palaan taas kaverin painostuksesta tänne tihrustamaan. Elikkä Nelli on nyt siis päälle vuoden vanha ja takkukautta on kestänyt jo yli puoli vuotta. Tässä tekstissä tulen näyttämään teille kuvia takuista ja paljonko olen jo siitä repiny.

Ensimmäinen syy siihen, miksi et ole jo ajellut Nelliä nakuksi, on että äiti ei halua, ja seuraavia syitä ovat nämä:

- Se ei kerkeäisi kasvattamaan ensikesäksi näyttelyihin uusia karvoja

- Sillä on luppakorvat joten ei menisi näyttelyissä nakuna

- Ja karva voisi kasvaa ruskehtavan sijasta valkoisena/valkoharmaana

Joten siihen on aika kivasti syitä. Olen siis jo toista kertaa selvitellyt tätä takkukauden tuskasta rölliä jonka lisäksi neidillä on murkkuikä. Noi sen takut on siis tyypillisiä huopatakkuja jokka on tullut osaksi minun tietämättömyydestä ja laiskuudesta. Mitäs olen ajatellut että: "ei se nyt takkuunnu jos jätän tänä päivänä harjaamatta" mutta niinhän siinä kävi. Lisäksi sain kasvilta sitten kuulla tänään että: Ei saa hieroa shampoota karvaan jos se on takussa koska ne on sitten pesun jälkeen enempi takussa... no minähän olen pessy kerran viikossa oikein kunnolla sitä... että joo:D No mutta nyt kuvia takuista:




Ja tässä 4h:n kampaamisen tulos:D Ja koira on vielki ihan takus:D



Vauva on itkeny, no ei, hiukset on ollu silmillä ku ei oo ollu ponkkarii, niin ärsyttäny silmii:(



Takkuja näkyy vähän, mutta tää on jo kammattu semmosista nytkin kokosista takuista:D Ei oo oikeesti ton näkönen, mutku oon kammannu sivuun karvoi:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti